wtorek, 10 maja 2011

Koloseum sprzedane


W minionym tygodniu burmistrz miasta Rzymu Gianni Allemano podpisał umowę sprzedaży Koloseum z koncernem obuwniczym Tod’s. Brzmi niewiarygodnie, ale jest to prawdą. Burmistrz oraz Rada Miejska już od dłuższego czasu próbowała znaleźć fundusze na restaurację zabytku, poszukiwała altruistów, którzy mogliby sfinansować ogromne koszta związane z odnową budowli, jednak bez rezultatów. Zatem rozwiązaniem, i to bardzo skutecznym, okazał się sponsoring. Tod’s zapłacił 25 mln dolarów w zamian za ekskluzywne wykorzystanie logo Koloseum na swoich produktach przez najbliższych 15 lat. Wkrótce też w Amfiteatrze Flawiuszy zawisną banery z logo Tod’sa (ponoć udało się nieco je „zmniejszyć” w umowie z koncernem).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz